Wednesday, July 11, 2012

Reading is A Good Habit

Dear Diary,

See, I'm not lying when I told that Irfan likes to imitate whatever us adults or his siblings do.

I was reading that magazine just minutes ago when I stepped away for awhile. When I returned, there he was my baby engrossed with the magazine.

Or was Jennifer Lopez's picture the culprit that attracts Irfan to "read" the magazine? I was reading about J.Lo's and motherhood. Hmm, now I wonder...

4 notes of inspiration:

LiYa HaNiF :: said...

baguslah.. ^_^


salam kenal ...

ICA said...

Unai....seriously don't you think anak ke3 mmg sangat cepat copy apa yang abang or kakak dia buat? azra is the same.... sangat cepat and she's just 1 yr 6 mths... cakap pandai, nyanyi pun pandai...baca buku pun lagaknya pandai...sebab ada tok guru yang dok ngajar. Buat things yang tak sepatutnya pun pandai...hehehe. I bet your son is just the same kan... :D

ps: or was it J.Lo?? hahaha

maya amir said...

ahhaha...irfan, tutup mata...tutup mata:)

Unaizah said...

LiYa HaNiF - Salam ukhuwah. Mudah-mudah kekal la minat membaca tu sampai bila-bila.

Ica - Tu la kan. Unai pun noticed the same thing. Kids do as what they see. Ada elder siblings yg dok buat macam-macam, diorang tengok & buat jugak.

Maya - Tak sempat dah nak tutup mata :-)