Saturday, June 29, 2013

Belly Dancing

Dear Diary,

Malam tu lepaih dah mandi, solat, makan & bagi budak-budak tidoq, aku pun turun bawah sat pasai nak tengok belly dancing. Hubby setuju nak jaga budak-budak.

Oh mak oi, terbeliak sat la mata aku tengok si penari. Seksi! Bila pikiaq balik, kena la baju hat dia pakai tu dengan tarian dia. Nasib baik Hubby & budak-budak tak turun tengok sama. Tapikan dia pandai bergelek. Dia punya gelek tu yang mahai. Ada gelek laju, ada gelek gemalai. Gambaq tak boleh boh banyak-banyak na.

Aku dok tak lama pun. Mata tak beghapa nak boleh teghima. Segan la, aku soghang ya hat pakai tudung kat situ. Dalam 10 minit aku pun naik bilik balik.

4 notes of inspiration:

rostina76 said...

Hahaha!!!!!biasanya org laki yg layan ni. U g sorang2 ka tgk mek gelek tu ke dgn geng2 ladies? Dulu member citer dorg p tgk mek gelek ni terlopong mulut jantan2 Malaya....mesti suruh bini bergelek utk dia plak.heheh

Unaizah said...

Rostina76 - Hahahaha...macam-macam cerita. I gi tengok sorang je sebab teringin sangat nak tengok.

Ida Danial said...

Woowwww bestnyaaa... Achichiq join class belly dance for fitness. dah lama heheee..bagus, exercise sambil enjoy the move.. best bila gelek sambil dengar bunyi cling cling tu.. tapi tak da la pakai seksi meksi mcm ni...

Unaizah said...

Achichiq - Something different to watch. Seksi la hahahaha! Tp tabik la pasai gelek dia tu yg mahai. Wah, Chichiq belajaq belly dancing. Blh haih pakai seksi meksi mcm tu tp utk Abg Johan sorang ja la hahahahahaha.